Jahodové smoothie..

Wednesday, August 03, 2016

..tento týždeň si doma cez deň hospodárim sama bez malej Ninky. Zrazu mám na všetko čas a môžem sa "piplať" do nekonečna s každou maličkosťou. Napríklad ako tieto dnešné raňajky. Rozhodla som sa spestriť si deň jahodovým smoothie a vyzdobila som si ho len tak sama pre seba, nech mám od rána dobrú náladu :). Vyskúšajte, určite to pomáha.


Receptom som sa inšpirovala od mojj obľúbenej foodblogerky LaPetit. Možno niektorý poznáte.

Na takúto misku potrebujete:
150g jahôd, prípadne iného bobuľového ovocia /môže byť aj mrazené/
1ks banán /skôr väčší ako menší/
150ml kokosového mlieka /môže byť aj mandľové a určite sa nič nestane keď dáte aj klasické/

Ozdoba je už len na vás. Ja som použila jakody, černice, kokosové lupienky a chia semienka.

Jahody môžete nahradiť napríklad mangom a urobíte si tak trochu exotickejšie smoothie. Alebo môžete skúsiť niečo viac zeleninové a spraviť si verziu so špenátom alebo avokádom. Tu sa medze vôbec nekladú len treba skúšať a kombinovať. Použiť sa dá naozaj čokoľvek. 

Ja by som raňajky pripravovala takto napekno stále ale kým by som na misku položila tretiu jahodu, tak by tie prvé dve boli zjedené :) ... alebo prinajmenšom ponorené pod jahodovú hladinu ;).
Ale ešte mám dve rána pred sebou, kedy sa môžem vyblázniť :).

Dobrú chuť vám želám, nech vám ráno chutí a máte krajší štart do nového dňa.

Vaša NN


You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe