DIY// Adventný kalendár

Wednesday, November 30, 2016

Konečne mám adventný kalendár hotový aj ja. Nápadov bolo veľa ale nakoniec som zvolila trochu jednoduchšiu verziu kvoli času, ktorý aktuálne mám. Do budúceho roka mi z neho veru moc neostane. Tak či tak som mu obetovala dva dlhé večere strávené strihaním a zdobením, kedy som si líhala do postele až neskoro po polnoci. Človek by nepovedal ale vyrobiť 24 obálok trvá dlhšie ako predpokladá. Aspoň ja optimista som si ten čas odhadla zle :). 

Na Ninku teda čaká krásny košíček ozdobený drevenými minimalistickými sobíkmi, ktoré som objavila v Jollity, s 24 obálkami / balíčkami s rôznymi prekvapeniami. Tie obsahujú veci jedlého charakteru ako mini sáčky s orieškami, s lentilkami /aby bolo aj čo na zhrešenie :) / a zdravé ovocné dobroty z Ellas - detská strava . Taktiež tam Ninka nájde 4 lego postavičky, 2 tenké knižky, anjelika, vianočnú rolničku a v poslednom balíčku má ukrytý zajačikovský prívesok. Sama som zvedavá, čomu sa bude tešiť najviac.

Tento obálkový charakter kalendára v košíku som zvolila ale aj preto, aby sa Ninka nedostala ku všetkým balíčkom naraz. Chcela som najprv niečo visiace ale tuším, že by to nevydržala a chcela by otvoriť všetko naraz. Preto som sa rozhodla, že košík bude mať svoje miesto u nej v detskom kútiku a obálky budem do neho postupne dokladať po jednej, nech ju nič neprovokuje ;). Predsa len má ešte 2 roky.

Je to zvláštne ako ten čas letí. Zvláštne ocitnúť sa na tej druhej strane. Keď už som ja tá mama, ktorá chystá svojim deťom prekvapenie, aby každé ráno videla ich veselú tváričku. Cítim, že Vianoce už pre mňa nabrali iný ráz a už nikdy nebudú také ako predtým. Budú ešte krajšie, rodinnejšie a čarovnejšie. Vianoce budú hlavne pre nich. Pre naše malé dve drobátka.

Nina








You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe