Do knižnice // Mám Tě ráda

Monday, December 12, 2016

Na Ninku čaká pod stromček medzi iným aj táto milá, útla knižka od francúzskej spisovateľky Astrid Desbordes. Knižku ilustrovala Pauline Martin.
Láska mami a dieťaťa je bezhraničná a nekonečná. A práve v tejto knižke je to krásne a jednoducho vykreslené za pomoci protikladov každodenných situácii. Tak, aby to pochopili aj deti... že vždy budeme pri nich stáť, nech sa deje čo sa deje! 
Ja sa veľmi teším, že som na knižku narazila práve teraz, keď nám do rodiny pribudla malá sestrička. Chcem, aby Ninka vedela, že ju stále veľmi ľúbim a budem tu pre ňu, aj keď sa už o mňa musí deliť.

Vždy si nájdem čas, objať ju, pritúliť a povedať jej, ako ju mám rada. Verím, že aj vy svojim deťom..

Nina









You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe