Puzzle Londji

Thursday, October 05, 2017

Ak ste vy a vaše deti "puzzle maniaci", tak by vám v zbierke nemalo chýbať aspoň jedno puzzle od španielskej značky Londji. U mňa to bola láska na prvý pohľad. Ako ste už u mňa zvyknutý, nie som zástanca takých tradičných krikľavých, animovaných hračiek, ktorých nájdete v bežných hračkárstvach neúrekom. Značka Londji a ich puzzle je jedným z tých, čo vystupuje z radu. Má prekrásne ilustrácie, ktoré sú vykreslené a premyslené do detailov. V ich ponuke nájdete aj puzzle netradičných tvarov a dĺžok. Jedno krajšie ako druhé. 
Ninka má doma zatiaľ dvoje puzzle. Jedno skladáme a druhé bojkotuje :). Ja sa priznám, že som puzzle maniak. V detstve sme ho stavali neustále. Potom nastala pauza a teraz vo mne táto vášeň opäť ožíva. Neviem, či Ninku toto puzzle zaujme v jej veku, ale mňa určite. Preto som sa rozhodla, že ho pod vianočný stromček dostanem ja! A malá slečna sa snáď ku mne časom pridá :).

Ak doma puzzle nestaviate, tak je najvyšší čas s tým začať. Nie je to totiž len hra. Puzzle medzi iným aj:
* zvyšuje schopnosť koncentrácie
* pomáha zlepšovať trpezlivosť
* podporuje prácu v skupine
* zlepšuje vizuálnu pamäť

Pred písaním tohto článku som si myslela, že mám jasnú voľbu v tom, ktoré bude pod vianočný stromček. Teraz mám dojem, že chcem hneď asi päť :). Máte pre mňa nejaké tipy, ktoré vyhráva u vás?

Pekný večer,
Nina


10 PENGUINS PUZZLE

DOGS PUZZLE - 49 dielikov

I WANT TO BE... FIREMAN PUZZLE - 36 dielikov


FUN FAIR ROUND PUZZLE - 36 dielikov

I'M A PIRATE PUZZLE - 100 dielikov

I'M A VIKING PUZZLE - 100 dielikov

MY 3 LITTLE PIGS PUZZLE - 36 dielikov

MY BIG FRIEND PUZZLE - 36 dielikov

MY LITTLE RED PUZZLE - 36 dielikov

MY TREE PUZZLE - 54 dielikov (je obojstranné)


 UP TO THE MOON PUZZLE - 24 dielikov



MY BIKE PUZZLE - 54 dielikov



MY RIVER PUZZLE - 54 dielikov


Zdroj obrázkov: http://www.londji.com/en/6-puzzles

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe