Vianoce 2017 // vysnívaný ružový bicykel

Friday, December 15, 2017

Ak by ste sa momentálne Ninky spýtali, čo si praje od Ježiška, tak by vám určite povedala "ružový bicykel". Aj keď včera ma prekvapila a začala mi rozprávať, že nie ružový ale taký "ako máš ty mama". A ten má veru od ružovej ďaleko :). 


Tak snáď sa jej bude páčiť ten, čo sme pre ňu vybrali. Ružový bicykel PUKY Z6! Kúpili sme ho cez e-shop bambino.sk TU. Ninka sa doteraz vozila na motorke a kolobežke Mini Micro, na ktorej stále jazdí. Odrážadlo v tvare bicykla sme nekupovali. Prišlo nám to zbytočné a povedali sme si, že radšej neskôr viac investujeme do normálneho bicykla. Bolo to dobré rozhodnutie. 


Výber toho správneho bicykla bol relatívne ťažký. Ale možno len kvoli mojej povahe. Nechcela som kupovať veľmi drahý bicykel. Ale aj keby, ukájala som sa aspoň myšlienkou, že ho potom zdedí Naďka. To je vždy dobrá výhovorka :). Nepochopím prečo tie lacnejšie kúsky musia byť vždy tak gýčové. Alebo to len ja tak vidím? Bicykle s ružovými, fialovými, či iank farebnými kolesami som vyradila hneď. Taktiež s Disney motívmi. Cenový výber sa tak rapídne zúžil :).


Našli sme zlatú strednú cestu a stavili na kvalitu nemeckej značky PUKY. Vybrala som bicykel s veľkosťou kolies 16". Je vhodný pre deti od 100 cm, čo má Nini teraz tesne. Ale veď do hlavnej sezóny ešte podrastie :). Sedadlo, aj riadidlá sú výškovo nastaviteľné. Má zníženú tyč, čo je veľmi dôležité pre pohodlný vstup menších detí. 


Bicykel je celý ružový ale i tak na mňa pôsébí decentne a neprehnane. PUKY to proste vie! Je krásny. Aj muž nad ním híkal a ocenil kvalitu a pomaly ho začal Ninke závidieť:). Bicykel prišiel zložený. Bolo potrebné primontovať akurát sedačku, riadidlá a pedále. 


Ninka podľa mňa ocení nasledovné detaily: zvonček s mackom, vlajočka na prednom blatníku, nosič nad zadným kolesom, na ktorý sme dokúpili košík. Samozrejme ešte máme ku nemu kúpené aj pomocné kolieska, ktoré na fotkách nie sú :). Kupovali sme ich samostatne.




Má kvalitný rám, páči sa mi aj jeho tvar, ktorým pripomína bicykel mestský. Má široké gumy a pekne tvarované blatníky a mäkké sedátko. Aj takéto detaily z nás robia spokojných zákazníkov.



Viac detialov o bicyklíku nájdete na stránke e-shope bambino.sk TU.
Tak, čo na neho hovoríte? Máte so značkou PUKY skúsenosť?

Kupoval ešte niekto bicykel teraz ku Vianociam? My ho takto postavený previažeme veľkou mašľou a bude na Ninku čakat pod stromčekom. Už sa teším na rekaciu ;).
Nina


You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe