Tipy na darčeky // maličkosti pre priateľov

Sunday, November 26, 2017

Nedávno som sa vám na facebooku chválila, že už doma ukrývam darčeky na Vianoce pre priateľov. Také drobné maličkosti, ktoré potešia, zohrejú a dajú sa zúžitkovať. Teno rok som si to veeeľmi ulahčila. Všetko som totiž kúpila v jednom obchodíku. E-shope s krásnym názvom NAŠEVAŠE, ktorý si otvorili dve Lucky a vyberajú do neho iba samé krásne veci, navrhnuté a vyrobené s láskou na Slovensku.


Možností na darčeky je u nich naozaj dosť. Čo som teda vybrala ja?

NA PREVOŇANIE A ZÚTUĽNENIE

Na začiatok ma veľmi milo oslovili produkty značky M-Factory, ktorú som doteraz nepoznala. Majú krásne, elegantné minimalistické balenia. Také, rovno určené pre mňa :). Vybrala som difúzer s vôňou vanilky. V balení je osem tyčiniek, ktoré vôňu nasávajú a následne uvoľňujú do miestnosti. Ja osobne s difúzerom skúsenosti nemám ale Lucky to tak krásne opísali v popise, že som mu neodolala. Nájdete ho TU.


Druhou voňavou vecou od M-Factory je sviečka s vôňou slivky a rebarbory. Okrem tejto tam bolo viacero iných, lákavých, netradičných kombinácii, ktoré by stáli za vyskúšanie. Táto vôňa je najpredávanejšia. V jednoduchej nádobke pôsobí tak útulne domácky. Nájdete ju TU.


PRE TVORIVÚ DUŠU

Také jednoduchosti, ktoré potešia snáď každého s tvorivou náladou. Prvou vecou je čierno biely zápisníček od značky Papelier. Minimalistickým vzorom a farebnosťou sa bude hodiť takmer každému. Nájdete ho TU.


Ku tomu sadu farbičiek v tubuse od Love life. 24 farieb, ktoré kreslia naozaj sýto a majú pekné praktické balenie. Síce sú trochu drahšie ako tie z bežného papiernictva ale ako sa vraví: "Nie som taká bohatá, aby som kupovala nekvalitné veci." Aj u takej drobnosti ako sú pastelky to platí. Stačí jedny ale kvalitne kresliace a nelámajúce sa. Nájdete TU.


KAŽDODENNÉ POTREBNOSTI

Čo používa každý z nás, či je muž, či žena denno denne? Predsa ponožky a zubnú kefku! A čo tak siahnuť po nejakých výnimočných, originálnych kúskoch, ktoré sú navyše vyrobené a navrhnuté na Slovensku? Toto je taký balíček pre dvojice. Bavlenené ponožky pre neho, aj pre ňu značky Rebeliot. Ja nie som veľmi extravagantný typ a tak som vybrala ľahko kombinovateľné čiernobielo obláčikové. Nájdete ich TU.


A ku tomu pre každého drevené zubné kefky značky Ecoheart. Ružová a zelená. Kvalitné štetinky z nilonového vlákna. Rúčka je tvorené zo 100% bambusu. A ku tomu pútavý, moderný obal. Dodáva to kefke šmrnc a tak sa aj takáto bežná vec stáva krásnym darčekom. Nájdete ju TU.


KOZMETIKA

Aj kozmetika je dobrým tipom na darček. Ale mali by ste poznať vkus obdarovaného. Ja som siahla po milej maličkosti. Balzamu na pery od značky 2sis cosmetics. TYKOKOS :). Majú také milé balenie, že snáď neodolá nik. Je to 100% prírodný produkt. Tento konkrétn vyrobený z kokosového oleja. Ale vo výbere nájdete príchutí viac. Tento môj nájdete TU.


Kokosu som ostala verná aj pri druhom kozmetickom darčeku. Kávový peeling MARK Coffee Coconut Markscrub. Je to 100% prírodný peeling. Neobsahuje konzervanty, farbivá, parfumy, ani iné chemické látky. Je určený na telo i tvár. Na hýčkanie a rozmaznávanie. V ponuke majú viaceré lákavé príchute. Ja doma testujem tiež tento istý :). Nájdete TU.



PRE ZÁBAVU

Tetovačky snáď nikdy nevymrú a naladia na veselú náladu aj nás dospelých. Známu slovenskú značku Kresky nájdete aj u dievčat. Ja som pre tentokrát vybrala tetovačky pre detičky lebo sa mi hodia k danej osôbke najvaic. Nájdete TU.


Až je to neuveriteľné, keď si to po sebe prezerám, že som takýto mix krásnych slovenských vecí našla na jednej stránke a zaplatila len jedno poštovné. Hmm, áno, aj takéto maličkosti ma potešia ;). A ku všetkému krásne zabalené so sprievodným osobným listom od majiteliek Luciek. 


Po napísaní celého článku pomaly ale isto začínam všetkým mojim priateľom závidieť! Idem ich ja radšej naspäť schovať. Vedela by som si veru vybrať aj pre seba ;).

Pekný večer želám,
Nina

PS: a keďže sme detičkovský blog, tak aby sme ostali v téme, tak som pre vás vybrala z ich ponuky aj pár inšpirácii na slovenské darčeky pre deti. Lebo aj také tam nájdete! :) Tieto a mnohé ďalšie.

Omaľovávanka COLOREO. Majú aj vianočnú!!! :) A ku tomu tie pastelky. Och.

Vedomostná zábavná spoločenská hra so slovenskými témami od Dajamabooks. Skvelý spoločný darček pre celú rodinu.
Detské vankúše, autorské návrhy od Julky a jej Love colors. Tie sú proste láska na prvý pohľad.



Jedinečný nápad, hmatové pexeso Memonik od šikovnej autorky Nikoly. Skvelý tip pre rodičov, ktorí vychovávajú radi deti a lá Montessori.

Podkolienky a ponožky z vysokohrejivej bavlny od slovenskej značky MOE tu objavíte tiež.

Pastelkovník od šikovnej maminy z Night Shift Atelier. Aj Ninka je majiteľkou podobného. Je to ďalšia milá srdcovka.

Slovensko anglické pexeso Lesné zvieratká z dielne značky Egreš. Ja milujem ich nápady a ilustrácie. Ich pohľadnice ste u mňa už mali možnosť zazrieť.



You Might Also Like

1 comments

  1. Nádherné tipy ... originálne a naozaj nevšedné ... o týchto značkách som ani nepočula proste super tipy ... ja by som len doplnila tip na adrop ako darčeky pre mužov činu - tí naši si zážitky od nich priam pýtajú :D teraz ich čaká freediving tak dúfam, že budú nadšení

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Like us on Facebook 2

Subscribe